মঙলবাৰে গেংটকৰ পালজৰ ষ্টেডিয়ামত দালাই লামাৰ শিক্ষাৰ সাক্ষী হ’বলৈ প্ৰায় ৩০ হাজাৰ ভক্তই একত্ৰিত হয়।
মঙলবাৰে গেংটকৰ পালজৰ ষ্টেডিয়ামত দালাই লামাৰ শিক্ষাৰ সাক্ষী হ’বলৈ প্ৰায় ৩০ হাজাৰ ভক্তই একত্ৰিত হয়। তিব্বতী আধ্যাত্মিক নেতাই গ্যালছে থকমে চাংপোৰ বোধিসত্ত্বৰ ৩৭ অনুশীলন (‘লাক্লেন সোদুনমা’) আৰু বোধিচিত্ত (‘চেমক্য’) প্ৰজন্মৰ অনুষ্ঠানৰ ওপৰত শিক্ষা প্ৰদান কৰে। তিব্বতৰ সাক্য মঠৰ দক্ষিণ-পশ্চিমে থকা পুলজুঙত জন্মগ্ৰহণ কৰা বৌদ্ধ সন্ন্যাসী টকমে চাংপোৰ দ্বাৰা খ্ৰীষ্টপূৰ্ব ১৪ শতিকাত ৰচনা কৰা এখন প্ৰাচীন গ্ৰন্থ বোধিসত্ত্বৰ ৩৭ (‘লাক্লেন সোদুনমা’)। দালাই লামাই শ্বেয়াৰ কৰিছিল- "নিজৰ মনৰ অৱস্থা সদায় পৰীক্ষা কৰি, অবিৰত মননশীলতা আৰু সজাগতাৰে, আনৰ মংগল আনিবলৈ--এয়া সকলো বোধিসত্ত্বৰ অভ্যাস। যদি আপুনি নিতৌ বোধিচিত্তৰ খেতি কৰে, তেন্তে আপুনি ফল দিব পাৰে।" অধিক সুবিধা।".
শেহতীয়াকৈ ছিকিমত হোৱা বান দুৰ্যোগত প্ৰাণ হেৰুৱাই পেলোৱাসকলৰ বাবে আৰু ছিকিম আৰু চুবুৰীয়া অঞ্চলৰ জনসাধাৰণৰ শান্তি আৰু সুখৰ বাবেও দালাই লামাই অৱলোকিতেশ্বৰ আমন্ত্ৰণ জনাই প্ৰাৰ্থনা আবৃত্তি কৰে। তেওঁ দয়া, অহিংসা আৰু সাৰ্বজনীন দায়বদ্ধতাৰ গুৰুত্বৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰিছিল। "সকলো ধৰ্ম একে, আৰু সকলো ধৰ্ম সমান। বৈচিত্ৰ্য আৰু ধৰ্মনিৰপেক্ষ চিন্তাক আকোৱালি লোৱাটোৱে বুজাবুজি, সহনশীলতা, আৰু ভাগ-বতৰা কৰা মূল্যবোধৰ পোষকতা কৰে, বিশ্বাস বা আচাৰ-ব্যৱহাৰৰ পাৰ্থক্যৰ ওপৰত আমাৰ উমৈহতীয়া মানৱতাক গুৰুত্ব দিয়ে। এই আদৰ্শসমূহ ৰক্ষা কৰি সমাজসমূহে সৰ্বাংগীনতা, সমন্বয়ৰ বাবে চেষ্টা কৰিব পাৰে।" , আৰু সকলো মানুহৰ সামূহিক মংগল,” তেওঁ লগতে কয়।
0 Comments